Jesteś tutaj: www.konstinwest.pl > Ekonomia > Podstaw ciąg dalszy

Bum cenowy

Pod koniec roku, w grudniu sklepy przeżywały złote czasy. Niestety po nowym roku one się skończyły. Ludzie na święta niczego sobie nie żałowali i dlatego sklepy mogły się cieszyć takimi sprzedażami. Analitycy stwierdzili, że Polacy boją się wzrostu cen w sklepach, więc konieczne są obniżki.

Niestety taki okres już minął, a ludzie przestali robić zakupy. Nie chodzi tu tylko i wyłącznie o większe zakupy, np. sprzęt AGD czy RTV, ale również i o żywność. Dlatego sieci handlowe wprowadzają coraz więcej obniżek, które mają przyciągnąć klientów. Promocje będą nie tylko na wybrane produkty jednodniowe, czy tygodniowe, ale co ważne będą to obniżki na długi czas na praktycznie wszystkie kategorie produktów.

Jeżeli chcemy się przekonać czy naprawdę tak jest, to wystarczy się przejść do Lidla lub Polomarketu. Kolejny sklep to Dalma – mimo wysokiej jakość produktów i cen, okazuje się, że zakupy  nim są tańsze niż w innych hipermarketach. W ciekawy sposób chce się dostosować Carrefour Polska. Chce on w zależności od miast i miejsc uzależniać ceny. Z jednej strony fajny pomysł, ale co jeśli ktoś ciągle jeździ po Polsce i w każdym sklepie będzie spotykał się z innymi cenami? Nawet do tej pory wydająca się drogą Żabka, obniży swoje ceny o 15 procent. Wszystkie polskie sklepy wystawiają asortyment ze swoją marką, więc nikogo już to nie dziwi.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby zostawić komentarz.